Cuota socios APIMA año 2017-2018

Estimados Padres y Madres,

De cara al NUEVO curso lectivo 2017-2018 damos por ABIERTO el proceso de inscripción para SOCIOS de la Asociación de Padres y Madres de Alumnos (A.P.I.M.A) del Col·legi Sant Vicenç de Paül, FECIB del Coll d'en Rabassa.   

La cuota anual es de 20 euros, por familia.

Pagos en EFECTIVO y emisión de tarjetas: 22 y 23 de Junio, de 9:00 hasta las 12:00 hrs y 27 de Junio, de 10:30 hasta las 12:00 hrs.
Lugar: Secretaría del Colegio o entrada capilla (Educ. Infantil)

Pagos mediante DOMICILIACIÓN BANCARIA, entregar el formulario adjunto debidamente cumplimentado y firmado en los días y lugares arriba indicados.
Fecha de cobro al banco: 11 de Agosto de 2017. Rogamos exista saldo suficiente en sus cuentas para cubrir el importe de la cuota anual y evitar recibos devueltos que generen gastos.  Agradecemos vuestra colaboración.
Entrega tarjetas socios (pagos confirmados): 6 de Septiembre de 2017 de 9:00 hasta las 13:30 hrs.  Entrada capilla (Educ. Infantil).

Os recordamos que presentando la tarjeta de socio de la APIMA disfrutareis del 10% de descuento en la compra de los libros en el Colegio (6 de Septiembre de 2017) y de un 5% en la compra de los uniformes en Mallorca Vestuarios.   Adicionalmente tendréis acceso a descuentos u otros beneficios en comercios adheridos, situados en gran mayoría en el Coll d'en Rabassa, así como precios especiales en actividades o acceso a participar en cursos de formación.   

No esperes más y Hazte socio!!
 
Descargue aquí los documentos


-----------------------------------------------------------------------------------------

Benvolguts Pares i Mares,

De cara al NOU curs lectiu 2017-2018 donem per OBERT el procés d'inscripció per a SOCIS de l'Associació de Pares i Mares d'Alumnes (A.P.I.M.A) del Col·legi Sant Vicenç de Paül, FECIB del Coll d'en Rabassa.  

La quota anual és de 20 euros, per família.

Pagaments en EFECTIU i emissió de targetes: 22 i 23 de Juny de 9:00 fins a les 12:00 h i 27 de Juny, de 10:30 fins a les 12:00 h.
Lloc: Secretaria del Col·legi o entrada capella (Educ. Infantil)

Pagaments mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA, lliurar el formulari adjunt degudament emplenat i signat en els dies i llocs indicats.
Data de cobrament al banc: 11 d'agost de 2017. Preguem existeixi saldo suficient en els seus comptes per cobrir l'import de la quota anual i evitar rebuts retornats que generin despeses. Agraïm la vostra col·laboració.
Lliurament targetes socis (pagaments confirmats): 6 de setembre de 2017 de 9:00 fins a les 13:30 hrs. Entrada capella (Educ. Infantil).

Us recordem que presentant la targeta de soci de l'APIMA gaudireu del 10% de descompte en la compra dels llibres al Col·legi (6 de setembre de 2017) i d'un 5% en la compra d’uniformes a Mallorca Vestuaris. Addicionalment tindreu accés a descomptes o altres beneficis en comerços adherits, situats en gran majoria al Coll d'en Rabassa, així com preus especials en activitats o accés a participar en cursos de formació.

No esperis més i Fes-te soci !  

Descarregui aquí els documents:
- Formulari de Soci - Ordre de domiciliació bancària

Junta Directiva APIMA
Colegio San Vicente de Paul, FECIB
Coll d'en Rabassa

Comentarios

Entradas populares de este blog

Excursión a la Reserva del Puig de Galatzó

Lote Fotos Navidad 2017

Excursión de fin de curso 2017-2108 (Lloret) y entrega de medallas